بررسی فقهی تعلیم و تعلّم فلسفه
اثر پیش رو در تلاش است تا از منظری فقهی، به بحث فلسفه ورزی و فلسفه آموزی نظر افکنده؛ دیدگاههای مخالفین و موافقین را با روش فقهی بررسی نماید و نیز به این پرسش میپردازد که اساساً تأملات عقلانی و نظری و روش قیاسی، خارج از محدوده فلسفه های موجود، چه حکمی از احکام پنجگانه […]

اثر پیش رو در تلاش است تا از منظری فقهی، به بحث فلسفه ورزی و فلسفه آموزی نظر افکنده؛ دیدگاههای مخالفین و موافقین را با روش فقهی بررسی نماید و نیز به این پرسش میپردازد که اساساً تأملات عقلانی و نظری و روش قیاسی، خارج از محدوده فلسفه های موجود، چه حکمی از احکام پنجگانه فقهی را دارد.falsafe-varzi-min
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0